El més recent

// La nova creu alta ja està practicament apunt // Nabil Baha torna a quedar-se fora d'una convocatòria //L'estat de la gespa millora, però no l'aspecte // Comença la lliga a la Nova Creu Alta davant un ex-primera com el Vila_Real//

dilluns, 27 de juny del 2011

Dos cap a l' Espanyol

Manu Alfaro Miñan (Porter de l' Espanyol)
Els fruits de la cantera arlequinada cada vegada en son més, un exemple clar és el del Manu Alfaro Miñan, que la temporada vinent jugarà a les categories inferiors del Espanyol. L' altre que marxa cap a l' Espanyol és el jugador del primer equip del Sabadell, Juanjo que ha estat cedit durant aquesta temporada.
Hem entrevistat ex-porter del infantil 'A' del futbol base del centre d' esports sobre els seus plans de futur en l'àmbit futbolístic.

En aquests 9 anys al club guanyant tres lligues 4 trofeus Zamora i 1 premi com a millor porter, quin ha sigut el teu millor entrenador?
-No tic un entrenador preferit, en són dos: Isaac Marcos i Alberto Pobre, també David De Navas, com a entrenador de porters.

Va ser dura la teva decisió de fitxar per el RCDE i deixar als teus companys del Sabadell?
-Sí. Desprès de 9 anys al club costa deixar els teus companys, entrenadors, amics. Marxo d' un bon club,però també tinc que pensar en el meu futur. Espero que em vagi bé.

Marxes al RCDE per que és un equip de primera divisió i amb una cantera amb la majoria de equips a la màximadivisió?
-L' espanyol té molt bona cantera, és un dels millors d' espanya. Aquí
m' an tractat molt bé, he aprés molt i li agraeixo a tota la coordinació i a la gent que ha estat ajudant al club a tirar endavant, però marxo pensant amb el meu futur. Això no és definitiu, potser torno altre cop al club!

Per poder arribar al Espanyol saben que tens moltes portes obertes en el món futbolístic, sense depreciar la cantera del Sabadell, és el final del teu somni o només és el principi?
-El somni de qualsevol nen és arribar algun cop a un equip gran, Barça, Espanyol. Aquí a Catalunya són equips dels forts, i per a ami és tot un somni, ara fet realitat. Però per aspirar a més tens que treballar i treballar, graciés al meu esforç i al meu treball i als entrenadors he pogut arribar al Espanyol. Continuant aixi és pot a aspirar a més.

Dintre d' uns anys si t' arribés una oferta d' un club de fora de Catalunya o Espanya, acceptaries?
-Depèn del equip que sigui. Però per ara em tinc que concentrar en el club que jugaré la temporada que ve. El futur està per veure, si les coses em van bé aquí tindre ofertes d'a altres equips, i si és un equip més gran segurament acceptara. Estant a l' Espanyol, un club gran em conformo.

Per acabar unes preguntes sobre la temporada magnifica que heu realitzat amb el Sabadell.

Un jugador del teu equip que hagi sigut determinant o una peça clau per aquesta temporada?
-No hi ha jugadors claus o determinant en el nostre equip, tots som un i amb l' esforç de tots i les aportacions de cada un de nosaltres hem aconseguit el campionat de lliga!

Com definiries aquesta temporada i quina nota li posaries?
-Molt bona i molt treballada li posaria un 9'5 la millor temporada de la meva vida inoblidable
Sort i que et vagi molt be aquest nova experiència!
Moltes gracies i per últim agrair a tots els meus entrenadors, al coordinador David Pirri, al David De Navas i a tota la gent que estima al Centre D' Esports Sabadell, el meu equip.


2 comentaris:

  1. Si se leiera algo.................jejejej

    ResponElimina
  2. Aquest part del blogg no es compatible amb el nou format per aquest motiu no és llegeix però si ho selecciones tot hu llexiras!

    ResponElimina