El més recent

// La nova creu alta ja està practicament apunt // Nabil Baha torna a quedar-se fora d'una convocatòria //L'estat de la gespa millora, però no l'aspecte // Comença la lliga a la Nova Creu Alta davant un ex-primera com el Vila_Real//

dilluns, 11 de juliol del 2011

Hector Simón a 'El 9' esportiu.

Foto:Oriol Duran
Avui el migcampista del centre d' esports Sabadell ha interromput el seu tram final de les vacances abans de començar la pretemporada per tenir una entrevista per transmetre als aficionats el que vol fer i el que pensa per aquesta temporada.


La primera pregunta ha estat clara. Cania un altre estiu d' equip ara cap a Sabadell.
- «Estic molt content, feliç i il·lusionat. El futbol està fatal i veient que força companys i amics estan sense equip valoro molt més que un club com el Sabadell hagi apostat per mi.»


Ha estat el primer fitxatge la confiança en vostè és evident.
-«Això per a un futbolista és bàsic. Amb el meu agent dèiem que per la meva edat i trajectòria era interessant jugar a segona A i anar a un equip de la categoria, però no ficat amb calçador sinó on poguessin confiar en mi. I per sort l'he trobat. Vinc a un equip històric, darrerament estable, amb afició i amb un gran estadi. Segur que hi podré créixer.»


Arriba a la Nova Creu Alta després de l'any amb més minuts?
-«Efectivament crec que m'he retrobat amb minuts a Castelló i crec que arribo al Sabadell més consolidat i sobretot esperançat.»


Quan fitxa per un equip sempre es tendeix a recordar el famós accident que va patir fa uns anys. El molesta això o l'enorgulleix pel fet d'haver superat el tràngol...?
-«No em molesta però crec que si hi havia dubtes de si podia jugar o no ja s'han esvaït. En aquest sentit s'hauria d'oblidar i jo ja no hi penso. Aquest any he jugat 35 partits i quasi tots sencers. Però ara que ja he arribat fins aquí he d'aprofitar-ho. A la gent li agrada parlar de la història perquè l'Informe Robinson que van emetre i que es pot veure al Youtube és cridaner. Potser la gent em coneix més per l'accident que pel meu futbol, però espero que es torni a parlar de mi pel futbol i no pel famós Informe Robinson


Per poder veure tota la entrevista que ha fet Marc Raymundo del diar EL PUNT: VEURE ENTREVISTA

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada