extret de http://cac.drac.com/?p=1265 |
El culpable és el llicenciat en ADE i sabadellenc, Marc Garcia Sala, 25, nét d’un directiu arlequinat de l’època Rosson, entusiasta seguidor del club i responsable a Mavisa de les àrees de motos i de vehicles d’ocasió.
Quantes n’heu venut?
Cap.
Cap ni una?
Per ara no. Però acaba de sortir i encara hem de fer presentacions i posar més anuncis. Fins a Nadal no hi ha pressa.
T’entristeix?
No gaire. Es tracta d’una promoció molt especial. Tampoc pensàvem vendre’n 50 el primer dia.
Què tenim aquí?
Una scooter Peugeot Tweet de 125cc, 8’5 cavalls, refrigerada per aire, roda de 16 i capacitat per un casc integral. També la tenim en 49cc.
Tunejada per vosaltres.
Només per fora. L’hem feta tota arlequinada, com a decoració exclusiva del Sabadell.
De dalt a baix, veig.
Sí, els dos laterals ja són de color blau a un costat i blanc a l’altre. Cada un amb l’escut i la web del Centre d’Esports: cesabadell.cat.
I per davant?
El carenat superior del far també és arlequinat, el frontal té un gran escut del Sabadell, el parafangs també és arlequinat i les dues ‘perneres’ laterals també són una blanca i l’altra blava.
Pintat al plàstic?
No, tot vinil.
Doncs la ceba de la ciutat a l’escut sembla enganxada.
Perquè l’empresa que ens ho fa és de Martorell i se la van deixar. La van fer després i la vam enganxar al damunt.
Oblit imperdonable.
Què vols? Són de Martorell. En realitat treballen molt bé. És l’empresa que ens fa els rètols de tots els cotxes dels campionats que organitza Mavisa: el Volant RACC i la Copa de Promoció de Catalunya de Rallies.
La idea és teva?
Sí. Al Saló de l’Autòmobil de Barcelona, vaig veure un Audi del Barça. No per vendre, només per cridar l’atenció. I vaig pensar i per què no una moto del Sabadell?
I aquí la tenim.
Primer pensava que era la primera moto d’un equip de futbol a tot Espanya, però després he sabut que el Sevilla també en va fer una.
Què diu el club?
Hem parlat amb ells, clar. Els vam preguntar si els semblava bé i ens van dir que sí.
A l’anunci surten De Navas i Juvenal. Què hi diuen els jugadors?
Els agrada molt la idea. Ho van trobar molt xulo. Bonica i a la vegada discreta.
Home, tan com discreta…
Jo pensava que quedaria molt més cridanera. Encara la trobo bastant sòbria.
Us cobra drets d’imatge el Centre d’Esports?
No, però una part de les vendes va pel club. Comprar aquesta moto també és una forma d’ajudar el Centre d’Esports.
Preu?
El de mercat, més 100 euros, que és el preu de cost del vinil. Total 1.799 euros, matrícula a part.
«Edició limitada» vol dir que no en podeu fer tantes com vulgueu?
Vol dir que la promoció només val durant un temps, segurament fins Nadal.
A què atribueixes les zero vendes?
Potser la gent pensa que és una moto només per anar per Sabadell i no gosarien anar a Terrassa.
Però si el Terrassa ja ni sabem on para!
Doncs potser és que a la gent encara li fa una mica de cosa sortir amb una moto tota retolada.
Potser amb només un detallet discret…
No, no. Ja que ho féiem ho volíem fer ben fet. Tu tranquil que ja en vendrem alguna. Molta gent ja se l’ha vingut a mirar.
Jovenets?
No, al revés. Gent gran de 40 i 50 anys.
Benzina arlequinada
TOT ES ARLEQUINABLE
Si l’operació moto surt bé, en Marc Garcia ja pensa en el cotxe arlequinat.
«Costarà una mica més -diu-, però a Peugeot tenim el model ideal per retolar-lo d’arlequinat, per exemple el Peugeot 107 o el nou elèctric Ion. Els dos petits i molt urbans».
Quan deixa volar la imaginació, pensa en arlequinar qualsevol cosa: una bici, un casc de moto…
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada