El més recent

// La nova creu alta ja està practicament apunt // Nabil Baha torna a quedar-se fora d'una convocatòria //L'estat de la gespa millora, però no l'aspecte // Comença la lliga a la Nova Creu Alta davant un ex-primera com el Vila_Real//

dijous, 7 d’abril del 2011

Joel Álvarez: "Si ara mateix van primers és perquè estan fent un gran treball durant la temporada i me n'alegro per ells perquè allà vaig deixar bons amics",

Avui l' ex-jugador del centre d' esports sabadell i ara jugador del Sant Andreu , proper rival, ha parlat una mica del partit del cap de setmana.
Joel Álvarez
Primer a parlat una mica del seu antic club i ha dit que "Si ara mateix van primers és perquè estan fent un gran treball durant la temporada i me n'alegro per ells perquè allà vaig deixar bons amics",
Però després ja ha parlat com a jugador del Sant Andreu. Assegura que no deixaran perdre cap punt , ja que a casa han perdut només un partit, amb el Denia, -. "Nosaltres afrontem la cita amb molta moral després de treure un bon empat al camp de L'Hospitalet" ha declarat el de Juneda. Després de no tenir massa minuts en els terrenys de joc diu que arribaran al les eliminatòries:-"Confio plenament que farem les eliminatòries. No en tinc cap dubte", ha afegit un Joel Álvarez que ultimament no entra en els plans del tècnic andreuenc, -""Vaig començar tenint minuts i jugant, però ara fa unes jornades que no jugo. Només em queda seguir treballant amb la mateixa intensitat i estar preparat per quan l'entrenador em doni una oportunitat"

Vol gunyar!
 "Queden sis jornades i tenim tres partits a casa, i sabem que no podem fallar en cap d'aquests partits, amb la qual cosa diumenge sortirem a guanyar i més amb la motivació afegida de derrotar el líder", ha admès el lleidatà.

1 comentari:

  1. so tonto, eras mu malo, mejor k t allas ido

    PD: EL sabadell a 2b otra vez, no tiene ekipo para estar ahi, o a 3

    ya van 9 tuvieron suerte los primeros partidos

    ResponElimina