El més recent

// La nova creu alta ja està practicament apunt // Nabil Baha torna a quedar-se fora d'una convocatòria //L'estat de la gespa millora, però no l'aspecte // Comença la lliga a la Nova Creu Alta davant un ex-primera com el Vila_Real//

dimarts, 31 de gener del 2012

Els dos d' Arlequinats.


FOTO: WWW.CESABADELL.CAT
Avui les dos noves incorporacions del Sabadell Adrián Luna i Ezequiel Calvente s' ha presentat davant els mitjans de comunicació. 


Adrián Luna.
En una entrevista al club ahir ja va declarar el que li agrada: "Em considero un jugador ràpid al que li agrada l´u contra u i trepitjar àrea per poder fer gol". 
El jugador d' Uruguai arriba només pensat amb el CE. Sabadell: - "El meu present és el Sabadell, després ja tindré temps de pensar en l'Espanyol"
Un dels factors claus per haver arribat al club arlequinat ha estat la mala situació del Nàstic de Tarragona, en posicions de descens i indivudalemtn tenint pocs minuts per demostrar: - "La decisió l'he pres perquè no estava jugant a Tarragona. No era una situació còmoda ni pel club ni per mi",  "M´he decidit pel Sabadell perquè crec que aquí puc tenir minuts de joc"
En quant a posicions l' uruguaià no té preferències: -"Em trobo més còmode a la mitja punta, però no varia massa jugar allà o fer-ho a la banda"


Ezequiel Calvente. 

FOTO: WWW.CESABADELL.CAT
La jove promesa del Betis arriba a Sabadell cedit per l' entitat andalusa amb una clàusula que obliga al Sabadell pagar al club verd i blanc una quantitat de diners per tots els partits que no jugui. 
FOTO: WWW.CESABADELL.CAT
El Sabadell ha estat la seva millor opció:  "És d'agrair l'interès de tants equips. Vinc aquí perquè és qui més s'ha interessat per mi. Crec que no m'he equivocat" Ezequiel també arriba a la ciutat pensant només en el Sabadell:  "Jo no penso si l'any vinent he de tornar a Primera o no, ara sóc jugador del Sabadell i en això és el que penso"

El jugador de Melilla només ha jugat quatre partits en el que va temporada a primera divisió, en total quatre, i tots ells sense sortir de titular, però assegura estar en bona forma: - "Físicament estic bé, l'únic que em falta és el ritme de partits"

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada