El més recent

// La nova creu alta ja està practicament apunt // Nabil Baha torna a quedar-se fora d'una convocatòria //L'estat de la gespa millora, però no l'aspecte // Comença la lliga a la Nova Creu Alta davant un ex-primera com el Vila_Real//

dimecres, 11 de maig del 2011

Iván Gómez: "El Centre d'Esports Sabadell està capacitat per donar el salt de qualitat a Segona A"

Avui Iván Gómez s' ha entrenat per primer cop amb Lluís Carreras i els seus homes. L' última vegada que Gómez va entrenar amb un equip va ser amb el Miranés, fa cosa d' un any. 


Com va ser la trucada?
Iván Gómez ha declarat als mitjans de Ràdio Sabadell al acabar l' entrenament el que va pensar al rebre la trucada del club -"Vaig rebre la trucada explicant-me la situació i no m'ho vaig pensar. Estic encantat d'haver vingut aquí i tinc clar que és una oportunitat immillorable per gaudir d'una experiència que ja he viscut en altres equips, però que sempre és agraïda"


Sobre l' equip?
-"Vaig rebre la trucada explicant-me la situació i no m'ho vaig pensar. Estic encantat d'haver vingut aquí i tinc clar que és una oportunitat immillorable per gaudir d'una experiència que ja he viscut en altres equips, però que sempre és agraïda"


Esperes jugar amb el Santboià?
-"vinc a aportar la meva feina i el que necessitin els companys" "Si he de sortir, sortiré a jugar. I si no, doncs tampoc no passa res. Jo he vingut a treballar i estic a disposició del 'míster' per allò que ell decideixi"







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada